VRAGEN mag altijd
Heropening Carlton Beach
-
Wanneer gaat Carlton Beach weer open?
Het hotel is gedeeltelijk open vanaf 1 februari 2025 en biedt een geheel vernieuwde plek om weg te dromen aan het strand. Ons restaurant blijft echter gesloten tot 1 april 2025.
-
Wanneer gaat Nomon open?
Onze nieuwe open fire kitchen, seafood en bar concept; Nomon, opent op 1 april haar deuren!
-
Is het Health Center tijdens de renovatie open?
Ja! Het Health Center blijft open met aangepaste openingstijden. Omdat ons parkeerterrein momenteel een bouwplaats is, kunnen gasten en leden van het Health Center parkeren op de stoep voor het hotel. Meer informatie over het Health Center vind je onder Beach Body op onze website!
Aangepaste openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag: 09:00 - 21:00 uur
Zaterdag en zondag: 09:00 - 18:00 uur
Algemeen
-
Wat zijn de check-in en check-out tijden?
Onze kamers zijn beschikbaar vanaf 15:00 uur. Als je eerder aankomt, kun je je bagage gerust bij ons achterlaten. Uitchecken kan tot 12:00 uur, maar indien gewenst kan je bij de receptie een late check-out boeken om je verblijf met 3 uur te verlengen voor €30,-.
-
Tot hoe laat is de receptie open?
De receptie is 24/7 geopend. Heb je iets nodig? Bel dan ‘9’ vanaf de telefoon in je kamer.
-
Kan ik mijn boeking annuleren?
Als je rechtstreeks bij ons hebt geboekt, hangt het annuleringsbeleid af van het tarief dat je hebt gekozen, zoals vermeld in je boekingsbevestiging. Heb je via een partner geboekt? Neem dan contact met hen op voor de annuleringsvoorwaarden.
-
Wat zijn de contactgegevens van het hotel?
Carlton Beach, Gevers Deynootweg 201, 2586 HZ, Scheveningen
Telefoonnummer: +31 (0)70 354 14 14
-
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Bij de receptie accepteren we pinbetalingen (contactloos), contant geld en creditcards. Heb je bij het boeken geen creditcard? Dan kun je betalen via een betaallink.
-
Bieden jullie cadeaubonnen aan?
Absoluut! Vraag een cadeaubon aan via reservations@beach.carlton.nl, en we sturen deze per post naar je op.
-
Wat is de toeristenbelasting per persoon per dag?
In 2024 bedraagt de toeristenbelasting €6,00 per persoon, per nacht. Inwoners van Den Haag zijn vrijgesteld; laat dit even weten bij de receptie.
-
Mag ik verblijven als ik jonger ben dan 18 jaar?
Ja, dat kan, mits je schriftelijke toestemming van je ouders hebt en een kopie van het paspoort van elke minderjarige gast (indien zij zonder volwassene verblijven) kunt overleggen.
-
Wat is er allemaal te doen in de omgeving?
De boulevard van Scheveningen bruist van de cafés, winkels en attracties zoals SeaLife, Legoland en De Pier. Geniet van urenlange wandelingen langs het strand en door de duinen, of breng een bezoek aan het centrum van Den Haag. Bekijk hier onze tips.
-
Ik ben iets vergeten in mijn kamer. Kunnen jullie dit terugsturen?
Als je een item in je kamer hebt laten liggen, registreren we het op iLost. Je kunt een account aanmaken en je item claimen, waarna we het naar je opsturen of bewaren voor afhaling. Alle gevonden items vind je op onze iLost-pagina.
iLost gebruiken: Zoek je item met de zoekbalk. Staat het ertussen? Klik dan op ‘claim item,’ beschrijf het, en we helpen je om het terug te krijgen.
-
Zijn honden toegestaan in het hotel en restaurant?
Honden zijn niet langer toegestaan in het hotel en restaurant.
-
Kan ik iets speciaals regelen voor een verjaardag of andere viering?
Ja! Reserveer een 'Happy Birthday' of 'Celebrate Love' pakket via reservations@beach.carlton.nl, en wij zorgen ervoor dat de kamer feestelijk wordt aangekleed voor de gelegenheid.
Kamers
-
Welke voorzieningen hebben de kamers?
Al onze kamers zijn voorzien van een balkon met zitje, minibar, zithoek, koffie en thee faciliteiten, tv, airco, föhn, strijkplank/strijkijzer en kluisje.
-
Welke kamertypes hebben een bad?
Alle Beach Family en Beach Friends kamers beschikken over een bad. Veel van de Beach Comfort kamers hebben een bad, helaas niet allemaal. Wanneer u dit kamertype boekt kunnen wij helaas niet garanderen dat u op een kamer met bad verblijft, wel kunnen wij er rekening mee houden. Geef uw voorkeur voor een bad daarom duidelijk aan tijdens het reserveren.
-
Kan er een babybedje op mijn kamer geplaatst worden?
Op veel van onze kamers kan er een extra babybed op de kamer geplaatst worden. Dit is alleen niet mogelijk op de Beach Family kamer. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze reserveringsafdeling via reservations@beach.carlton.nl of via +31(0)70 354 14 14.
-
Op welke kamertype kan ik met meer dan 2 personen verblijven?
We hebben twee kamers waar je met meer dan 2 personen kunt verblijven: De Beach Family en de Beach Friends.
-
Hoe lang/breed zijn de bedden?
We hebben King, Queen en Twin bedden. Het soort bed staat bij het kamertype aangegeven.
-
Bieden jullie hypo allergeen kamers aan?
Nee, maar wij dragen wel heel veel zorg voor de schoonmaak van onze kamers. De vloer in de kamers bestaat deels uit laminaat en deels uit tapijt.
Parkeren en fietsen
-
Waar kan ik parkeren en wat zijn de kosten?
Wij hebben een eigen parkeerterrein. Wij adviseren om vooraf een plek te reserveren. Ons regulier tarief is €25,- per 24 uur of €3,40 per uur. In het laagseizoen gelden aangepaste prijzen. Bekijk voor de laatste update de pagina contact. Wanneer ons parkeerterrein vol is, verwijzen wij je naar de Parkeergarage Interparking Boulevard en Parkeerterrein Zwarte Pad.
Let op: Wanneer je op straat parkeert verwijzen wij je naar de parkeerinformatie langs de weg. De parkeerkosten en duur van parkeren wisselen per seizoen.
TIP! Ook bij Parkeergarage Interparking Boulevard kan vooraf een parkeerplek gereserveerd worden. Bekijk de website voor meer informatie.
-
Heeft de parkeerplaats laadpalen voor elektrische auto's?
Ja, er zijn op onze parkeerplaats 8 elektrische laadpunten beschikbaar. Parkeerplaatsen kunnen vooraf gereserveerd worden via onze receptie.
-
Heeft het hotel een (overdekte) fietsenstalling?
Het hotel heeft een fietsenstalling. Deze ligt naast de parkeerplaats van het hotel. De fietsenstalling is niet overdekt en niet beveiligd.
-
Is het hotel bereikbaar per openbaar vervoer?
Carlton Beach is goed te bereiken met het Openbaar Vervoer (OV). Naast het hotel ligt halte "Zwarte Pad", dit is de eindhalte van bus 21 en 22. Daarnaast stopt tram 1 en 9 vlakbij het hotel.
-
Kan ik fietsen huren tijdens mijn verblijf?
Wij verhuren toerfietsen, e-bikes en mountainbikes. Bij een mooie rit door de duinen adviseren wij altijd om gebruik te maken van e-bikes. Wij bieden ook kinderzitjes en kinderfietsen aan, deze moet vooraf gereserveerd worden.
Prijzen:
Toerfiets - € 15,00 hele dag
E-bike - € 27,50 hele dag
Mountainbike - € 25,00 hele dag
Health Center
-
Is het Health Center tijdens de renovatie open?
Ja! Het Health Center blijft open met aangepaste openingstijden. Omdat ons parkeerterrein momenteel een bouwplaats is, kunnen gasten en leden van het Health Center parkeren op de stoep voor het hotel. Meer informatie over het Health Center vind je onder Beach Body op onze website!
Aangepaste openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag: 09:00 - 21:00 uur
Zaterdag en zondag: 09:00 - 18:00 uur
-
Is het Health Center beschikbaar voor hotelgasten?
Ja, ons Health Center is beschikbaar voor hotelgasten. De faciliteiten omvatten een verwarmd zwembad, sauna, fitnessruimte en stoombad. Toegang tot het zwembad en de fitnessruimte is gratis voor gasten, terwijl het gebruik van de sauna tegen een kleine meerprijs is.
-
Moet je vooraf reserveren om naar het Health Center te gaan?
Nee, dat is niet nodig. Je kunt tijdens openingstijden op de door jouw gewenste tijd binnen lopen.
-
Is badkleding toegestaan in de sauna's?
In alle binnen sauna’s is badkleding niet toegestaan. In de buitensauna wel. We vragen je om altijd een handdoek mee te nemen. Heb je die niet, dan kan die gehuurd worden bij de balie voor €2,-. Ook een badjas kan bij de balie gehuurd worden voor €4,-. Dit is een eenmalige betaling, de handdoek en badjas mogen na gebruik mee naar de kamer voor volgend gebruik.
-
Wat is de temperatuur van het zwembadwater?
Het zwembadwater heeft een temperatuur van 31 °C